Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza - 2018: Zarządzenie 12/2018 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych na temat statutów Sołectwa Małachowo Szemborowice i Sołectwa Małachowo Złych Miejsc

 


ZARZĄDZENIE Nr 12/2018
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 26 stycznia 2018 r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych na temat statutów Sołectwa Małachowo Szemborowice i Sołectwa Małachowo Złych Miejsc

Na podstawie §11 pkt 1 uchwały Rady Miejskiej w Witkowie Nr XXVIII/291/01 z dnia 16 listopada 2001r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych na terenie Gminy i Miasta Witkowo (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Nr 160, poz. 4344) w związku z art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§1.
Postanawia się przeprowadzić konsultacje społeczne z mieszkańcami Sołectwa Małachowo Szemborowice i Sołectwa Małachowo Złych Miejsc na temat statutów tych jednostek pomocniczych.

§2.
Przedmiotem konsultacji jest projekt Statutu Sołectwa Małachowo Szemborowice i projekt zmiany Statutu Sołectwa Małachowo Złych Miejsc.

§3.
Konsultacje ograniczone są do mieszkańców Sołectw: Małachowo Szemborowice i Małachowo Złych Miejsc.

§4.
Ustala się następujący sposób oraz tryb zgłaszania opinii i wniosków oraz ich formę:
1. Mieszkańcy wyrażają opinię na ogólnym zebraniu mieszkańców Sołectwa.
2. Opinia winna mieć formę uchwały ogólnego zebrania mieszkańców.
3. Uchwałę należy doręczyć Burmistrzowi Gminy i Miasta Witkowo w terminie 7 dni.

§5.
Ustala się następujące terminy przeprowadzenia konsultacji: 1/ Sołectwo Małachowo Szemborowice – 10 lutego 2018r. o godz. 16,30 w pomieszczeniu Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenia „Światowid” w Małachowie Szemborowice; 2/ Sołectwo Małachowo Złych Miejsc – 9 lutego 2018r. o godz. 18,00 w świetlicy wiejskiej w Małachowie Złych Miejsc.

§6.
1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
2. Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie i tablicach ogłoszeń Sołectw, określonych w §1.

Burmistrz Gminy i Miasta
Marian Gadziński

drukuj pobierz pdf    

wstecz