Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum: Protokoł 48/14 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej RM z dnia 10.06.2014

Nr ORr.0012.1.9.2014

PROTOKOŁ Nr 48/14

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 10 czerwca 2014r. o godz. 11,00 w sali posiedzeń Urzędu GiM, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy Przewodniczącego Komisji


Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.


Komisja jednomyślnie przyjęła protokoł z poprzedniego posiedzenia, po czym przystąpiono do ustalania brzmienia wniosku absolutoryjnego, w formie uchwały Komisji.

Skonstruowana przez Komisję uchwała nt. wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Gminy i Miasta została odczytana, po czym p.Przewodniczący poddał przedmiotowy projekt pod głosowanie.

W głosowaniu jawnym panowie: Henryk Mucha, Roman Popek, Marek Biadasz, Eugeniusz Czaplicki i Marian Marciniak opowiedzieli się za wnioskiem o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta.
Podjętą uchwałę podpisano. Zgodnie z obowiązującą procedurą uchwała Komisji zostanie przekazana przez Przewodniczącego Rady Miejskiej Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Poznaniu i w Koninie, do zaopiniowania.


Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 12,45.


         Przewodniczący Komisji
               Henryk  Mucha
 


Protokołowała:
H. Koźniewska

drukuj pobierz pdf    

wstecz