Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum: Protokoł 42/14 z posiedzenia Komisji Finansów...RM z dnia 22.01.2014r.

Nr ORr.0012.2.1.2014


PROTOKOŁ Nr 42/14

z posiedzenia Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Rady Miejskiej   w Witkowie, odbytego w dniu 22 stycznia 2014r. o godz. 10,00 w sali narad Urzędu Gminy i Miasta, pod przewodnictwem p.Grzegorza Kaźmierczaka – Przewodniczącego Komisji

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:

- p.Anita Frańczak   inspektor w Urzędzie Gminy i Miasta
- p.Łukasz Misiewicz   inspektor w Urzędzie Gminy i Miasta.


Otwarcia posiedzenia dokonał p.Grzegorz Kaźmierczak – Przewodniczący Komisji. Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym spytał o ewentualne uwagi do projektu porządku posiedzenia.

Uwag nie zgłoszono, ustalono porządek posiedzenia w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:
1.Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2.Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
3.Informacja o realizacji uchwały Nr XXV/246/2013 w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych.
4.Informacja nt. przekształcenia wieczystego użytkowania w prawo własności.
5.Inne sprawy.


Ad.1.Jak wyżej.

Ad.2.Protokoł z poprzedniego posiedzenia przyjęto jednomyślnie, po indywidualnym odczytaniu.


Ad.3.Informację o realizacji uchwały Nr XXV/246/2013 dotyczącą stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych przedstawił wraz z tematycznym komentarzem p.Łukasz Misiewicz. Poinformował m.in., że w 2013 roku przedmiotowa opłata została zwiększona. W 2013 roku wydano 114 decyzji, w tym 45 lokalizacyjnych. Kwota przypisów będzie sukcesywnie wzrastać.

W związku z pytaniem p.Łukasza Grabowskiego, czy gmina pobiera opłaty za wywieszanie ogłoszeń np. wyborczych, p.Misiewicz udzielił przeczącej odpowiedzi. Jak dodał p.Tomasz Radacz, na słupach ogłoszeniowych ogłoszenia można wywieszać bezpłatnie, natomiast np. na przystankach wywieszać nie wolno.


Ad.4.Informację na temat przekształcenia wieczystego użytkowania w prawo własności przedstawiła p.Anita Frańczak. Poinformowała m.in., że gmina jest właścicielem 145 nieruchomości oddanych w wieczyste użytkowanie (mieszkalne i letniskowe). Mimo wysokiej, bo 90% bonifikaty dla nieruchomości mieszkaniowych, spada zainteresowanie przekształceniem.

 

Ad.5.W punkcie tym poruszono następujące sprawy:

- p.Łukasz Grabowski zgłosił następujące   w n i o s k i:
1/ wniosek o naprawę lampy oświetlenia ulicznego w Małachowie Złych Miejsc, przy posesji pana Dygi;
2/ wniosek o zamontowanie lampy oświetlenia ulicznego przy posesji Państwa Rożyk i Państwa Gbur w Małachowie Kępym.

- p.Grzegorz Kaźmierczak zgłosił  w n i o s e k  o zdjęcie przez Zakład Energetyczny starych lamp oświetlenia ulicznego, np. w Ćwierdzinie i Gaju;

- p.Tomasz Radacz zgłosił następujące  w n i o s k i:
1/ wniosek o uruchomienie lampy oświetlenia ulicznego przy ul.Nowej (teren po ZGK);
2/ wniosek: Firma układająca sieć gazową, uszkodziła asfalt na zjeździe z ul.Północnej na ul.Osiedlową, powstał garb, który należałoby naprawić, gdy warunki pogodowe na to pozwolą;

- zapoznano się z pismem Gminy Kostrzyn o Halowym Turnieju w miejscowości Gułtowy, w dniu 22 lutego br.


Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 10,35.


        Przewodniczący Komisji
          Grzegorz Kaźmierczak


Protokołowała:
H.Koźniewska

drukuj pobierz pdf    

wstecz