Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum: Protokoł Nr 26/12 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 14 listopada 2012r.

Nr ORr.0012.1.13.2012

PROTOKOŁ Nr 26/12

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 14 listopada 2012r. o godz. 9,30 w sali posiedzeń Urzędu GiM, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy – Przewodniczącego Komisji

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:

- p.Elżbieta Kiełpińska   Sekretarz Gminy i Miasta
- p.Stanisław Antoszczyszyn  inspektor w Urzędzie Gminy i Miasta

Otwarcia posiedzenia dokonał p.Henryk Mucha – Przewodniczący Komisji. Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił projekt porządku posiedzenia i spytał o ewentualne uwagi.

Uwag nie zgłoszono, przyjęto porządek obrad, w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
3. Kontrola sposobu rozpatrywania skarg wpływających do Urzędu Gminy i Miasta.
4. Kontrola działalności Modelarni.
5. Inne sprawy.

Ad.1.Jak wyżej.

Ad.2.Protokoł z poprzedniego posiedzenia przyjęto jednomyślnie, po indywidualnym odczytaniu.

Ad.3.Pani Elżbieta Kiełpińska – Sekretarz Gminy i Miasta poinformowała, że od ostatniej kontroli Komisji Rewizyjnej, wpłynęły do Urzędu Gminy i Miasta tylko trzy skargi, na działania Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej. Skargi dotyczyły funkcjonowania targowiska miejskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami zostały rozpatrzone przez Radę Miejską, są więc Radnym znane. Osoby skarżące otrzymały zawiadomienia o sposobie rozpatrzenia skarg. Pani Sekretarz poinformowała ponadto, że zostanie opracowany nowy regulamin targowiska, przy współudziale nowego Kierownika ZGK, co powinno uporządkować sprawy i załagodzić konflikty.
W kontekście powyższych skarg, członkowie Komisji interesowali się procedurami obowiązującymi w zakresie składania i rozpatrywania skarg.
Informacji udzieliła pani Sekretarz.

Ad.4. Pan Stanisław Antoszczyszyn poinformował, że Modelarnia funkcjonuje w ramach Uczniowskiego Klubu Sportowego jako jedna z sekcji, 16 godzin tygodniowo. Za prowadzone zajęcia dwie osoby otrzymują wynagrodzenie w wysokości 14,-zł za godzinę, co w stosunku rocznym daje kwotę brutto ok. 9000,-zł. Ponadto Modelarnia otrzymuje dotację z budżetu gminy, w wysokości 7.500,-zł na szkolenia, sprzęt, zawody itp.

O godz. 10,20 Komisja udała się do Modelarni, działającej w budynku Klubu Garnizonowego w Witkowie, w celu dokonania kontroli jej działalności.
Kontroli dokonano w obecności p.Macieja Barszcza.

Wyniki kontroli:
Stwierdzono coroczny minimalny spadek liczby uczestników zajęć. Powodem takiej sytuacji jest głównie komputeryzacja i internet. Następnie Komisja wyjaśniała przyczyny wywołania płomienia ognia, który pojawił się w br. podczas zajęć. Płomień zlikwidowano w zarodku. Zdaniem Komisji przyczyną tego zdarzenia był brak doświadczenia i dostatecznej wiedzy o posługiwaniu się materiałami łatwopalnymi takimi jak rozpuszczalniki, farby i kleje, którymi posługują się podczas zajęć pracujący w Modelarni. Jak wyjaśnił p.Barszcz, po tym zdarzeniu natychmiast przerwał zajęcia i przeprowadził szkolenie młodym niedoświadczonym modelarzom. Komisja stwierdziła ponadto, że zajęcia prowadzone są w trzech grupach wiekowych. Następnie omawiano sprawę osoby, która w przyszłości może zastąpić p.Barszcza w obowiązkach Kierownika Modelarni. Pan Barszcz stwierdził, że mimo trudności w poruszaniu się, jest w stanie prowadzić zajęcia, ale z pomocą kolegi który ma duże doświadczenie i jest aktywnym członkiem w Modelarni, jednak nie posiada wymaganych uprawnień. Sekcja swoje modele wystawia na wszystkich imprezach gminnych, startują również w różnego rodzaju zawodach gminnych i imprezach wyższej rangi. Innych spraw Komisja nie zanotowała.
W podsumowaniu kontroli Komisja pozytywnie oceniła działalność Modelarni.
Sprawozdanie z działalności Klubu Modelarskiego „SOKÓŁ”, działającego w ramach Uczniowskiego Klubu Sportowego ORGANIZATOR oraz Kalendarz imprez sportowych, wystaw i pokazów Sekcji Modelarskiej na rok 2013 – stanowią załączniki do niniejszego prototokołu.
Kontrolę zakończono o godz. 11,50, po czym Komisja udała się do Urzędu Gminy i Miasta, dla kontynuowania obrad.

Ad.5. W punkcie tym poruszono następujące sprawy:

- zapoznano się z informacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mielżynie o wykorzystaniu sali sportowej i wpływach finansowych z tego tytułu.
Przedmiotowa informacja została przekazana Komisji na prośbę Przewodniczącego Komisji i stanowi załącznik do niniejszego protokołu;

- dyskutowano wstępnie na temat planu pracy Komisji na 2013r.;

- dyskutowano na temat sposobu prowadzenia lekcji wychowania fizycznego w miejscowych szkołach oraz na temat dalszych losów Szkoły Podstawowej w Gorzykowie.
  
Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 12,20.

      Przewodniczący Komisji
              Henryk  Mucha

Protokołowała: 
H. Koźniewska
Henryk Mucha – punkt 4


drukuj pobierz pdf    

wstecz