Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum: Protokoł z posiedzenia Komisji Rewizyjnej RM w Witkowie, odbytego w dniu 6.06.2011r.

Nr ORr. 0012.1.8.2011

PROTOKOŁ Nr 8/11

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 6 czerwca 2011r. o godz. 8,30 w sali posiedzeń Urzędu GiM, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy – Przewodniczącego Komisji

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Komisja jednomyślnie przyjęła protokoł z poprzedniego posiedzenia, po czym przystąpiono do ustalania ostatecznego brzmienia wniosku absolutoryjnego.

Skonstruowany przez Komisję wniosek nt. absolutorium dla Burmistrza Gminy i Miasta został odczytany, po czym p.Przewodniczący poddał przedmiotowy wniosek pod głosowanie.

W głosowaniu jawnym panowie: Henryk Mucha, Roman Popek, Marek Biadasz, Eugeniusz Czaplicki i Marian Marciniak opowiedzieli się za wnioskiem o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta.

Wniosek podpisano. Zgodnie z obowiązującą procedurą wniosek zostanie przekazany przez Przewodniczącego Rady Miejskiej Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Koninie, do zaopiniowania.

Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 9,30.

Przewodniczący Komisji
Henryk Mucha

Protokołowała:
H. Koźniewska

drukuj pobierz pdf    

wstecz