Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum: Protokoł 7/11 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej RM w Witkowie, odbytego w dniu 01.06.2011r.

Nr ORr. 0012.1.7.2011

PROTOKOŁ Nr 7/11

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 1 czerwca 2011r. o godz. 8,15 w sali posiedzeń Urzędu GiM, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy – Przewodniczącego Komisji

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
- p.Krzysztof Szkudlarek - Burmistrz Gminy i Miasta
- p.Halina Rzepecka - Skarbnik Gminy i Miasta

Otwarcia posiedzenia dokonał p.Henryk Mucha – Przewodniczący Komisji. Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym zapoznano się z protokołami z dwóch poprzednich posiedzeń: 5 i 6 maja oraz 12 maja br. Przedmiotowe protokoły zostały przez Komisję przyjęte.

Następnie poproszono na posiedzenie p.Burmistrza Gminy i Miasta.

Na prośbę Przewodniczącego Komisji o ogólne uwagi i ocenę realizacji budżetu gminy, p.Burmistrz stwierdził, co następuje: budżet 2010r. był dużym i trudnym w realizacji budżetem, wydatki ogółem wyniosły ponad 40mln zł. Wydatki na inwestycje planowane w wysokości prawie 15mln zł udało się wykonać finansowo w 90,9%. Przygotowano również dokumentacje na inwestycje tegoroczne, m.in. na kanalizację sanitarną w Dębinie. Wykonano krótkie odcinki wodociągu w Wiekowie, Skorzęcinie i Gaju, opracowano i złożono wniosek o dofinansowanie ze środków unijnych budowy świetlic wiejskich i boisk sportowych, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Dużą inwestycją proekologiczną była budowa kanalizacji sanitarnej w Odrowążu, Maleninie, Mąkownicy, Gorzykowie i Małachowie Kępym za ok. 3mln zł w roku ubiegłym i 3mln zł w roku bieżącym. Pobudowano chodniki w mieście i na wsiach, z wyjątkiem chodnika w Ruchocinku, które to zadanie będzie zrealizowane w bieżącym roku. Realizowano inwestycje drogowe tj. 3 drogi wiejskie i ulice w mieście. Ponadto m.in. wybudowano parking na ul.Żwirki i Wigury, utwardzono plac przy Gimnazjum, wykonano ogrzewanie gazowe w budynku Urzędu Gminy i Miasta, wykonano przyłącze gazowe do budynku Gimnazjum oraz rozbudowano domki letniskowe w Ośrodku Wypoczynkowym w Skorzęcinie. Największymi inwestycjami roku 2010r. były: rewitalizacja Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie za ok. 3,7mln zł, budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Nr 2 i Szkole Nr 3 za ok. 2mln zł i termomodernizacja budynków oświatowych za ponad 1,2mln zł. Realizację budżetu 2010r. mimo szeregu trudności, p.Burmistrz ocenił jako zadowalającą.

Biorąc pod uwagę wyniki przeprowadzonych przez Komisję kontroli oraz powyższe wyjaśnienia p.Burmistrza, realizację inwestycji oceniono pozytywnie.

Po czym przystąpiono do ustalania brzmienia wniosku absolutoryjnego, w oparciu o wyniki kontroli, dokonanych na posiedzeniach w dniach 5, 6 i 12 maja oraz w dniu dzisiejszym.

Ustalono, że na kolejnym posiedzeniu w dniu 6 czerwca Komisja ustali ostateczne brzmienie wniosku, nastąpi głosowanie i podpisanie wniosku.


Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 11,00.

Przewodniczący Komisji
Henryk Mucha

Protokołowała:
H. Koźniewska

drukuj pobierz pdf    

wstecz