PROTOKOŁ Nr 4/11
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 14 kwietnia 2011r. o godz. 9,30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy – Przewodniczącego Komisji
Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
- p. Jan Trzciński - Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego Urzędu GiM
- p. Grzegorz Afanaszak - Kierownik budowy hali sportowej przy SP2 i SP3
Otwarcia posiedzenia dokonał p.Henryk Mucha – Przewodniczący Komisji. Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił projekt porządku posiedzenia, który przyjęto bez zmian, w brzmieniu:
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
3. Inne sprawy.
4. Kontrola zaawansowania prac przy budowie hali sportowej przy SP2 i SP3 w Witkowie.
5. Kontrola obiektów komunalnych w Ruchocinku w zakresie ich stanu technicznego.
Ad.1. Jak wyżej.
Ad.2. Protokoł z poprzedniego posiedzenia przyjęto jednomyślnie, po indywidualnym odczytaniu.
Ad.3. W punkcie tym członkowie Komisji zapoznali się z Ogłoszeniem Burmistrza o VIII Turnieju Wielkanocnym dla uczniów klas I-III szkół podstawowych, w dniu 15 kwietnia br. o godz. 15,00.
Ad.4. O godz. 10,15 Komisja udała się w teren, dla dokonania kontroli zaawansowania prac przy budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 2 i Szkole Podstawowej Nr 3 w Witkowie.
Dokonano kontroli całego obiektu. W kontroli uczestniczył p.Jan Trzciński – Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego Urzędu Gminy i Miasta oraz p.Grzegorz Afanaszak – Kierownik budowy hali, którzy udzielali odpowiedzi na pytania członków Komisji.
Stwierdzono zaawansowanie prac – stan surowy otwarty.
Na terenie budowy obecnie prowadzone są następujące prace:
- prace dachowe – pokrycie konstrukcji i przygotowanie do ocieplenia;
- prace rozprowadzenia instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej i instalacji c.o.;
- prace budowlane, wykonywanie tynków, murowanie klinkierem.
Zastrzeżeń nie zgłoszono.
Ad.5. O godz. 11,30 Komisja udała się do Ruchocinka, w celu dokonania kontroli obiektów komunalnych po JW, w zakresie ich stanu technicznego.
Komisja skontrolowała obiekty jeszcze nie zagospodarowane i stwierdziła, co następuje:
- obiekt garażu – przeciekający dach;
- obiekt po stołówce – przeciekający dach.
Komisja skontrolowała teren, obiekt po kotłowni, w którym znajdują się pomieszczenia na opał oraz blok z mieszkaniami komunalnymi.
W wyniku dokonanej kontroli, Komisja zaleca:
1/ sprawdzić na kontrolowanym terenie słupy oświetleniowe i jeśli jest w nich prąd, to należy zabezpieczyć przed porażeniem;
2/ naprawić drzwi wejściowe wahadłowe do bloku mieszkalnego;
3/ sprawdzić i naprawić opierzenie na murkach ogniowych na bloku mieszkalnym, ponieważ woda ścieka po ścianach i powstaje wilgoć w środku, a na zewnątrz odpada tynk.
Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 13,15.
Przewodniczący Komisji
Henryk Mucha
Protokołowała:
H. Koźniewska
pkt 4 i pkt 5 protokołował
p.Marek Biadasz