Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum: Protokoł 3/11 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej RM w Witkowie, odbytego w dniu 31.03.2011r.

PROTOKOŁ Nr 3/11

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 31 marca 2011r. o godz. 9,30 w sali narad Urzędu Gminy i Miasta, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy – Przewodniczącego Komisji

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczył p.Stanisław Antoszczyszyn – inspektor w Urzędzie Gminy i Miasta.

Otwarcia posiedzenia dokonał p.Henryk Mucha – Przewodniczący Komisji. Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił projekt porządku posiedzenia, który przyjęto bez zmian, w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
3. Kontrola wydanych zezwoleń na sprzedaż alkoholu.
4. Kontrola finansowa Zakładu Gospodarki Komunalnej za 2010r.
5. Inne sprawy.


Ad.1. Jak wyżej.


Ad.2. Protokoł z poprzedniego posiedzenia przyjęto jednomyślnie, po indywidualnym odczytaniu.


Ad.3. Informację dotyczącą wydawanych przez Burmistrza zezwoleń na sprzedaż alkoholu, przedstawił z szerokim tematycznym komentarzem p.Stanisław Antoszczyszyn.
Przedstawiona informacja stanowi załącznik do niniejszego protokołu.

Pan Antoszczyszyn poinformował również o przeprowadzonych przez Komisję Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych kontrolach w punktach handlowych i gastronomicznych i wynikach tych kontroli.

W związku z uwagą p.Przewodniczącego Komisji o zakłócaniu porządku publicznego przed sklepem p.Zbigniewa Tylkowskiego, p.Antoszczyszyn poinformował o pisemnych uwagach zgłoszonych przez Wspólnotę Mieszkaniową i o treści udzielonej Wspólnocie odpowiedzi.

Stwierdzono, że funkcjonariusze Policji winni od czasu do czasu kontrolować powyższy teren i osoby znajdujące się w rejonie sklepu.

W zakresie wydawanych zezwoleń na sprzedaż alkoholu, Komisja nie stwierdziła nieprawidłowości.


Ad.4. O godz. 10,10 Komisja udała się w teren, dla dokonania kontroli remontu wybranych budynków komunalnych: w Małachowie Złych Miejsc 34, ul.Tylna 2 i 4 oraz ul.Dworcowa 19.
Sporządzony przez p.Marka Biadasza protokoł o wynikach ww. kontroli, stanowi załącznik do niniejszego protokołu.

Od godz. 11,50 Komisja kontynuowała kontrolę w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Witkowie, przy ul.Wrzesińskiej.

W ramach kontroli Komisja dokonała analizy następujących dokumentów, przedstawionych przez p.Stanisława Tomaszewskiego – Kierownika Zakładu:

1/ rozliczenie dotacji przedmiotowej na remont budynków komunalnych w 2010r.(25tys.zł);
2/ rozliczenie dotacji celowej 2010r. odnośnie modernizacji budynków komunalnych przy ul.Tylnej 2 i 4;
3/ informacja o wykonaniu remontów i modernizacji w budynkach komunalnych ze środków własnych ZGK w 2010r.;
4/ zestawienie sprzedaży i kosztu własnego za 2010r. i informacja uzupełniająca do przedmiotowego zestawienia;
5/ informacja dotycząca przyłączeń do kanalizacji sanitarnej (w tym do nowo wybudowanych kolektorów sanitarnych).

Podczas analizy „Rozliczenia dotacji przedmiotowej na remont budynków komunalnych” Komisja zainteresowała się pozycją nr 7 „Małachowo Złych Miejsc 34 – naprawa dachu budynku gospodarczego” za kwotę 2.584,44zł. Na prośbę Komisji przedstawiono wyjaśnienie dotyczące zakresu robót na ww. budynku. Uwag nie zgłoszono. Przedmiotowe wyjaśnienie stanowi załącznik do niniejszego protokołu.

Na prośbę Komisji przedstawiono również dodatkową pisemną informację dotyczącą rozliczenia dotacji w odniesieniu do budynków przy ul.Tylnej 2 i 4. Przedmiotowa informacja stanowi załącznik do niniejszego protokołu.

W kontekście spraw finansowych ZGK, członkowie Komisji zwrócili się do Kierownika Zakładu z pytaniami dotyczącymi m.in. zamówień publicznych, remontów budynków komunalnych, ściągalności opłat za wodę, ścieki, czynsze itd.

Treść ww. pytań i odpowiedzi ujęto w ww. protokole sporządzonym przez p.Marka Biadasza.

W związku z tym, że jeszcze nie wszystkie posesje zostały podłączone do kolektora sanitarnego oraz nie wszyscy mieszkańcy zawarli umowy na wywóz nieczystości, Komisja wnioskowała o kontynuowanie przez ZGK kontroli w tym zakresie.

W związku z sugestią Komisji, pan Kierownik ZGK zobowiązał się do dodatkowego sprzątania przez Zakład terenu Starego Rynku i ubikacji przy Rynku, w soboty i niedziele.

W zakresie zrealizowanych remontów budynków komunalnych oraz w zakresie gospodarki finansowej Zakładu Gospodarki Komunalnej nieprawidłowości nie stwierdzono.


Ad.5. W punkcie tym nie zgłoszono żadnych spraw.


Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 15,20.

Przewodniczący Komisji
Henryk Mucha

Protokołowała:
H. Koźniewska
przy współudziale
p.Henryka Muchy
i p.Romana Popka

drukuj pobierz pdf    

wstecz