Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum: Protokoł 1/11 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej RM w Witkowie, odbytego w dniu 19.01.2011r.

PROTOKOŁ Nr 1/11

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 19 stycznia 2011r. o godz. 9,30 w sali narad Urzędu GiM, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy – Przewodniczącego Komisji

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Otwarcia posiedzenia dokonał p.Henryk Mucha – Przewodniczący Komisji. Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił proponowany porządek posiedzenia, który przyjęto jednomyślnie, bez zmian, w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Zapoznanie się z zasadami, trybem działania i kompetencjami Komisji Rewizyjnej.
3. Opracowanie planu pracy Komisji na 2011r.
4. Inne sprawy.


Ad.1. Jak wyżej.


Ad.2. W punkcie tym członkowie Komisji zapoznali się ze Statutem Gminy i Miasta, w szczególności z Regulaminem Komisji Rewizyjnej, stanowiącym załącznik nr 7 do Statutu.
Po czym dyskutowano na temat zadań Komisji, o rodzajach kontroli, procedurze związanej z opracowywaniem wniosku absolutoryjnego. Pan Przewodniczący poinformował również o ważniejszych problemach i ważniejszych sprawach z jakimi Komisja zetknęła się w poprzedniej kadencji.


Ad.3. Pan Przewodniczący odczytał przygotowany przez siebie projekt planu pracy Komisji na 2011r. z szerokim tematycznym komentarzem.
W wyniku analizy poszczególnych pozycji ww. projektu, wypracowano plan pracy Komisji, który zostanie przedstawiony Radzie Miejskiej do zatwierdzenia, na sesji w dniu 18 lutego br.

W nawiązaniu do tematu związanego z udzieleniem Burmistrzowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2010r., p.Przewodniczący poinformował o organizowanym co roku szkoleniu w tym zakresie, przez Regionalną Izbę Obrachunkową. Wskazał na celowość udziału w takim szkoleniu nowych członków Komisji.


Ad.4. W punkcie tym poruszono następujące sprawy:
1/ zapoznano się z Regulaminem XII Regionalnych Zawodów Radnych, Wójtów, Burmistrzów…” w Tenisie Stołowym – 19 lutego br.;

2/ ustalono, że posiedzenia Komisji Rewizyjnej będą się odbywały o godzinie 9,30.


Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 12,15.

Przewodniczący Komisji
Henryk Mucha

Protokołowała:
H. Koźniewska

drukuj pobierz pdf    

wstecz