Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
inspektora ds. ewidencji ludności
I. Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
1) Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo
2) Nazwa stanowiska urzędniczego:
inspektor ds. ewidencji ludności
3) Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.
II. Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo lub administracja,
6) min. 3-letnie doświadczenie zawodowe,
7) umiejętność obsługi programów biurowych: Open Office, MS Office i urządzeń biurowych.
III. Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:
1) znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, o zmianie imienia i nazwiska, o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,
2) umiejętność redagowania pism urzędowych,
3) umiejętność pracy pod presją czasu,
4) doświadczenie w pracy z obsługą klienta,
5) sumienność, zaangażowanie, kreatywność, samodzielność, życzliwość, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
6) umiejętność pracy w zespole,
7) umiejętność stosowania i właściwej interpretacji przepisów prawa.
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
IV. Zakres wykonywanych zadań:
1) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem wniosków w sprawie wydawania odpisów aktów i zaświadczeń,
2) przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego (projekty aktów do akceptacji),
3) tworzenie i realizacja zleceń migracji aktów stanu cywilnego (projekty aktów do akceptacji),
4) sprawdzanie poprawności danych w rejestrze PESEL oraz inicjowanie postępowań w celu usunięcia niezgodności,
5) powiadamianie właściwych organów o stwierdzonych niezgodnościach w rejestrze PESEL w celu ich usunięcia,
6) zamieszczanie przypisków, z wyjątkiem przypisków zamieszczanych przy akcie stanu cywilnego na podstawie uznania orzeczenia organu państwa obcego lub na podstawie innego dokumentu pochodzącego od organu państwa obcego, a niewymagającego uznania albo odpisu zagranicznego dokumentu stanu cywilnego przekazanego do urzędu stanu cywilnego w wykonaniu umowy międzynarodowej przewidującej wzajemną wymianę informacji w zakresie stanu cywilnego,
7) ewidencjonowanie formularzy blankietów odpisów aktu stanu cywilnego i zaświadczeń w „Księdze druków ścisłego zarachowania”,
8) dbanie o należyte przechowywanie, zabezpieczenie i konserwację ksiąg stanu cywilnego,
9) przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego wraz z aktami zbiorowymi do archiwizacji i przekazywanie do Archiwum Państwowego,
10) bieżące sprawdzanie poczty elektronicznej kierowanej na skrzynkę internetową Urzędu Stanu Cywilnego,
11) realizacja bieżącej korespondencji wpływającej do Urzędu Stanu Cywilnego,
12) wykonywanie innych poleceń przełożonego pozostających w zakresie właściwości Urzędu Stanu Cywilnego.
13) prowadzenie archiwum zakładowego.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Gminy i Miasta Witkowo, ul. Gnieźnieńska 1, budynek piętrowy bez windy.
2. Praca przy komputerze powyżej sześciu godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1.kwestionariusz osobowy (według załączonego wzoru).
2.kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
3.cv z opisem pracy zawodowej (podpisany własnoręcznie);
4.kserokopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy;
5.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wg poniższego wzoru:
„ Oświadczam, że:
1/posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych.
2/nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe
data i podpis”.
6.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
data i podpis”;
7.oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Witkowo wg wzoru:
„Oświadczam, że :
zapoznałem się / zapoznałam się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Witkowo.
data i podpis”;
8.Podpisana informacja o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych Urzędu Gminy i Miasta Witkowowg wzoru:
„Zapoznałem się/ zapoznałam się z informacją, która stanowi, że zgodniez przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych. Treść Procedury dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie /content.php?cms_id=9399 oraz w pokoju nr 21 w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie.
data i podpis”.
9.kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem) – w sytuacji gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
CV kwestionariusz osobowy oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Witkowo ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta (pokój nr 21) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2024 r. do godz. 1500 w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. ewidencji ludności (za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Urzędu). Dokumenty niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną telefonicznie poinformowani i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.witkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Klauzula informacyjna podawana w przypadku pozyskiwania danych osobowych, o której mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych w artykule 13 (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zawiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy (95/46/WE), jest dostępnana stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie pod adresem www.bip.witkowo.pl.
Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo
/-/ Krzysztof Szoszorek