Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Przetargi aktualne: pytania i odpowiedzi do przetargu na realizację zadania pn.: Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim – Gmina i Miasto Witkowo – II etap

obrazek

Witkowo, dnia 21.11.2019 r.

ITz.271.27.2019

 

Pytania i odpowiedzi

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego nr ITz.271.27.2019 na realizacje zadania pn.: Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim – Gmina i Miasto Witkowo – II etap.

 

Pytanie nr 1:

W rozdziale V SIWZ pkt. 3 "Dla części II" wymieniony jest warunek, że wykonawca wykonał w podanym okresie min. 1 inwestycję, w ramach której zamontował min. 5 lamp solarno-hybrydowych oświetlenia ulicznego.

Natomiast zamontowanie tych lamp przewidziane jest w Części I "Przebudowa drogi - droga dla rowerów Witkowo-Kołaczkowo" wg przedmiaru, kosztorysu oraz Działu III SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". Proszę o wskazanie, dla której części Zamawiający stawia wymóg montażu lamp w podanym okresie ostatnich 5 lat oraz ewentualną poprawkę.

Odp.

Zamawiający opublikował w BZP oraz zamieścił na stronie www.bip.witkowo.pl w zakładce przetargi aktualne ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz załączył poprawiony SIWZ,  w których zostały poprawione warunki udziału w postępowaniu.

 

Pytanie nr 2:

Czy Zamawiający dopuszcza jako referencję zamontowane min. 5 lamp solarnych zamiast lamp solarno-hybrydowych?

Odp.

Zamawiający dopuszcza.

 

Zatwierdzam:

Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo

/-/ Marian Gadziński

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

drukuj pobierz pdf    

wstecz