Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Plany i zamierzenia: Plan Pracy Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego RM w Witkowie na 2018 rok

 

PLAN PRACY
Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
Rady Miejskiej w Witkowie na okres od stycznia 2018r. do końca kadencji

1. styczeń

  1. Informacja o realizacji uchwały Nr XXV/246/2013 w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych (zmienionej uchwałą Nr XXXIV/330/2014).
  2. Informacja nt. przekształcania wieczystego użytkowania w prawo własności.
  3. Informacja o zadaniach realizowanych w ramach projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, za 2017 r.
  4. Informacja nt. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (pow. gminy objęta planami itp.).
  5. Sprawy bieżące.

2. luty

  1. Informacja o wydanych decyzjach o warunkach zabudowy.
  2. Analiza stawek czynszowych za mieszkania komunalne i socjalne.
  3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
  4. Sprawy bieżące.

3. marzec

  1. Informacja o przygotowanych przetargach.
  2. Ocena ściągalności podatków w 2017r.
  3. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2017r.
  4. Zapoznanie się z sytuacją finansową Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Witkowie.
  5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
  6. Sprawy bieżące.

4. kwiecień (posiedzenie wspólne z Komisją Rolnictwa).

  1. Zapoznanie się z informacją dot. zimowego utrzymania dróg na terenie gminy i miasta.
  2. Spotkanie z Kierownikiem Rejonu Dróg Wojewódzkich, Dyrektorem Powiatowego Zarządu dróg i Radnymi Rady Powiatu nt. stanu dróg i planowanych zadań inwestycyjnych.
  3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
  4. Sprawy bieżące Komisji.

5. maj

  1. Informacja o przygotowanych i odbytych przetargach.
  2. Ocena sytuacji finansowej Gimnazjum w Witkowie i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mielżynie.
  3. Informacja o realizacji spłaty zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  4. Informacja o sytuacji finansowej M-G Ośrodka Pomocy Społecznej i bezrobocia na terenie gminy.
  5. Sprawy bieżące.

6. czerwiec

  1. Sprawdzenie postępu prac inwestycyjnych.
  2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu gminy i miasta za 2017r., bilansu i informacji o stanie mienia.
  3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
  4. Sprawy bieżące.

7. sierpień

  1. Zapoznanie się z informacjami o realizacji prac remontowych w budynkach oświatowych.
  2. Informacja o realizacji zaplanowanych inwestycji.
  3. Informacja o sprzedaży mienia komunalnego.
  4. Sprawy bieżące.

8. wrzesień

  1. Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy i miasta za I półrocze 2018r.
  2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych
  3. Sprawy bieżące.

9. październik

  1. Zapoznanie się z sytuacją finansową OKSiR-u – finansowe podsumowanie sezonu letniego.
  2. Informacja o wykorzystaniu dotacji z budżetu gminy na funkcjonowanie Centrum Kultury.
  3. Ocena ściągalności podatków i opłat w 2018 roku.
  4. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2018 roku.
  5. Wypracowanie propozycji stawek podatkowych na 2019r. oraz zaopiniowanie pozostałych tematów sesyjnych.
  6. Sprawy bieżące.
  7. Podsumowanie pracy Komisji za okres kadencji 2014-2018.

Przewodniczący Komisji
Grzegorz Kaźmierczak

drukuj pobierz pdf    

wstecz