Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza - 2013: Zarządzenie 18/2013 w sprawie powołania komisji d/s realizacji zadań z zakresu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2013 roku i...

ZARZĄDZENIE Nr 18/2013
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 4 marca 2013 roku

w sprawie powołania komisji d/s realizacji zadań przez jednostki organizacyjne Gminy Witkowo z zakresu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2013 roku i określenia regulaminu jej pracy

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) zarządza się, co następuje :

§ 1.
Powołuję komisję d/s analizy wniosków złożonych przez jednostki organizacyjne Gminy Witkowo na realizację zadań z zakresu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie :
Przewodniczący :
1. Elżbieta Kiełpińska – Sekretarz Gminy i Miasta Witkowo, Przewodniczący Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Członkowie :
2. Marian Gadziński – Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
3. Stanisław Antoszczyszyn – inspektor, pełnomocnik d/s profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
4. Marzena Polak – inspektor d/s oświaty
5. Piotr Jóźwik – przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Opieki
Społecznej Rady Miejskiej w Witkowie
6. Henryk Mucha – radny, członek Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

§ 2.
Powołana komisja pracuje w oparciu o regulamin określony w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz Gminy i Miasta
Krzysztof Szkudlarek

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Załacznik do Zarządzenia 18/2013 - REGULAMIN KOMISJI D/S ANALIZY WNIOSKÓW
(wprowadził: Tomasz Pluciński 2013-03-07 15:10:59) 0
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz