Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Plany i zamierzenia: Plan Pracy Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego RM w Witkowie na 2013 rok

PLAN PRACY
Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
Rady Miejskiej w Witkowie na 2013 rok


1. styczeń

1. Informacja o realizacji uchwały Nr XVIII/163/08 w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych.
2. Informacja nt. przekształcania wieczystego użytkowania w prawo własności.

2. luty

1. Informacja o wydanych decyzjach o warunkach zabudowy.
2. Analiza stawek czynszowych za mieszkania komunalne i socjalne.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

3. marzec

1. Informacja o przygotowanych przetargach.
2. Ocena ściągalności podatków w 2012r.
3. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2012r.
4. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
5. Spotkanie z Kierownikiem Rejonu Dróg Wojewódzkich, Dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg i z radnymi Rady Powiatu Gniezno.

4. kwiecień

1. Informacja o sytuacji finansowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i nt. bezrobocia na terenie gminy.
2. Informacja o kosztach zimowego utrzymania dróg.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

5. maj

1. Informacja o przygotowanych i odbytych przetargach.
2. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w obiektach oświatowych.
3. Ocena sytuacji finansowej Gimnazjum w Witkowie i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mielżynie.
4. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w budynkach gminnych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej (głównie budynki mieszkalne).

6. czerwiec

1. Sprawdzenie postępu prac inwestycyjnych.
2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu gminy i miasta za 2012r., bilansu i informacji o stanie mienia.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

7. sierpień

1. Informacja o realizacji spłaty zaciągniętych kredytów i pożyczek.
2. Informacja o realizacji zaplanowanych inwestycji.
3. Informacja o realizacji zaplanowanych remontów w budynkach gminnych.

8. wrzesień

1. Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy i miasta za I półrocze 2013r.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową Zakładu Gospodarki Komunalnej.
3. Informacja o sprzedaży mienia komunalnego.
4. Informacja o wykorzystaniu funduszu sołeckiego.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

9. październik

1. Zapoznanie się z sytuacją finansową OKSiR-u – finansowe podsumowanie sezonu letniego.
2. Zapoznanie się z sytuacją mieszkaniową na terenie gminy.
3. Informacja o realizacji Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy i Miasta (uchwała z 2011r.).
4. Informacja o realizacji uchwały dotyczącej aktualizacji Strategii zrównoważonego rozwoju Gminy i Miasta Witkowo.

10. listopad

1. Wypracowanie propozycji stawek podatkowych na 2014r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
3. Informacja dotycząca miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
4. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej o realizacji zaplanowanych remontów budynków komunalnych.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

11. grudzień

1. Zapoznanie się z opiniami i wnioskami innych Komisji Rady dot. projektu budżetu gminy i miasta na 2014r. i projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej, wypracowanie własnej opinii na temat projektów oraz opracowanie ewentualnych wniosków w sprawie zmian w projekcie budżetu.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową placówek oświatowych na koniec roku.
3. Zapoznanie się z planami finansowymi szkół i przedszkoli na 2014r.
 
12. grudzień

1. Opracowanie planu pracy Komisji na 2014r. oraz zaopiniowanie projektu planu pracy Rady Miejskiej na 2014r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

Przewodniczący Komisji
Grzegorz Kaźmierczak

drukuj pobierz pdf    

wstecz