Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Nabór pracowników: Nabór kandydatów na stanowisko ds. księgowości i windykacji należności w Referacie Finansowo - Budżetowym UGiM w Witkowie oraz lista kandydatów spełniających wymagania formalne

Burmistrz Gminy i Miasta w Witkowie
ogłasza nabór kandydatów na  stanowisko ds. księgowości i windykacji należności w Referacie Finansowo - Budżetowym Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie

Do głównych zadań pracownika będzie należało prowadzenie spraw z zakresu księgowości i windykacji podatków i opłat lokalnych, w tym m.in.:

1. Prowadzenie spraw związanych z poborem podatków i opłat lokalnych - prowadzenie urządzeń księgowo - ewidencyjnych podatku: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od osób fizycznych i prawnych, opłaty od posiadania psów, opłaty klimatycznej i inne.

2. Obsługa programu kasowego – zlecanie wpłat z tytułu podatków i innych opłat.

3. Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych (upomnienia, tytuły wykonawcze) oraz postępowania zabezpieczającego (ustanowienia hipotek, wpisu zastawów skarbowych).

4. Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.

5. Przygotowywanie sprawozdań dot. podatków, opłat i udzielonej pomocy publicznej.

6. Dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowości sołtysów z inkasa zobowiązań pieniężnych i innych należności podatkowych.

7. Prowadzenie zapisu służącego za podstawę obliczania należnego sołtysom wynagrodzenia za inkaso.

8. Prowadzenie postępowań podatkowych wynikających z ustawy Ordynacja podatkowa m.in.: odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia, wygaśnięcia zobowiązań podatkowych i inne.

9. Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie stosowania ulg w spłacie zobowiązań - podatków stanowiących dochody Gminy.

10. Wydawanie zaświadczeń: o wysokości opłaconych podatków lub zaległości podatkowych,
o udzielonej pomocy de minimis, innych.

11. Prowadzenie druków ścisłego zarachowania (opłata targowa, opłata klimatyczna).

12. Stosowanie niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, w celu zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych.

13.Wykonywanie czynności służbowych wynikających ze szczegółowego zakresu czynności i  poleceń przełożonych.


Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie.

2. Wykształcenie wyższe, preferowane o specjalności finanse, księgowość.

3. Znajomość procedur postępowania administracyjnego, umiejętność sporządzania decyzji i ich uzasadnienia.

4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office) i Internetu.

5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

6. Umiejętność interpretacji przepisów podatkowych.

7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

8. Znajomość zagadnień z zakresu ustaw: Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatkach i opłatach lokalnych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o podatku rolnym, o podatku leśnym.

9. Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.


Wymagania dodatkowe:

1. Dobra organizacja pracy własnej, staranność, sumienność, samodzielność i komunikatywność.

2. Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego


Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:

1. Listu motywacyjnego.

2. Życiorysu (CV).

3. Kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

4. Kserokopii świadectw pracy.

5. Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

6. Kwestionariusz osobowy.

7. Zaświadczenie o stanie zdrowia.

Wymagane dokumenty aplikacyjne z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. oraz z ustawą z dnia 22 marca 1999 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami) w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 18 września 2008r. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, ul.Gnieźnieńska 1 (pokój nr 21-sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości i windykacji należności”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Burmistrz Gminy i Miasta
(-) Krzysztof Szkudlarek


L I S T A

kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko ds. księgowości i windykacji należności w Referacie Finansowo - Budżetowym Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie

Informujemy,  że w wyniku wstępnej selekcji na stanowisko pracy ds. księgowości i windykacji należności w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie do następnego etapu zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
1. Kryszak  Katarzyna  -  zam.Anastazewo
2. Mańko Elżbieta  -  Niechanowo
3. Olczak Rafał  -  Witkowo
4. Suli Wioletta  -  Witkowo
5. Szymańska Zofia  -  Witkowo
6. Szymański Piotr  -  Witkowo
7. Wasiewicz Ilona  -  Witkowo

Zastępca Burmistrza
/-/  Marian  Gadziński

drukuj pobierz pdf    

wstecz